onsdag 25 augusti 2010

Mitt nya liv i Kungälv

Kungälvs centrum, en idyll.

Bohus fästning, ett stenkast från där jag bor.
Hos oss på slumfoto ligger det en viss prestige i att bo i ett fult hus. Jag är stolt över att kunna presentera nedstående hus som min bostad, självklart är inte hela härligheten min utan jag njuter av ca 10 kalla spartanska kvadrat utan utsikt.

Om du inte förstår vad det är frågan om så ska jag tala om det för dig. Jag har börjat på teaterlinjen på Nordiska Folkhögskolan. Jag trivs!
/Boho Chic



4 kommentarer:

  1. Härligt Anneli! Att du trivs alltså. Och din bostade kanske kan ge dig lite nya pespektiv efter lyxlivet i Hufudbyggnaden. /Gerda

    SvaraRadera
  2. Härligt säger jag med! Kungälv är väldigt fint, var där en dag i början av sommaren. förät dig inte på kex bara. för. visst ligger kexfabriken där?! //Rebecca

    SvaraRadera
  3. Ja här luktar det pepparkaka hela dagen lång.

    SvaraRadera
  4. Att kunna trivas i eländet är att veta vad det innebär att leva... men visst föredroge jag nog Hufvudet, av huset att döma. Det blir säkert alldeles förträffligt, tror jag.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.