söndag 16 oktober 2011

Ingen bild men ändå så mycket bild

Jag kan inte gå vidare i livet om jag inte får ur mig detta. Detta tips. Slumfoto brukar inte tipsa. Men nu vill slumfoto tipsa. Jag säger filmfoto. Vad säger du då? Ja hade du frågat mig igår hade jag gapat frågande, inte förstått frågan. Om du frågar mig idag så ler jag. Se Happy End! Jag menar det. Ok jag ska locka ännu mer, det är inte bara en overkligt galen filmfotoupplevelse du får, att se Happy End är en komplett paketlösning. Du får 1 timme och 37 minuters total njutning. Du trillar av stolen. Du blir drabbad. Fjärmad? Ja slutbilden har ett inslag av V-effekten det ska jag inte sticka under stol med.
/Anneli

2 kommentarer:

  1. Tog tipset i flykten och såg den idag tillsammans med 2 pensionärer i en liten biosalong. Bra film. Snyggt foto (lite slummigt t.om.). Se den.

    SvaraRadera
  2. Bra gjort! Själv brukar jag sänka medelåldern med 100% i alla sammanhang. Mogna fina vanor kallas det.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.