måndag 5 december 2011

Systrar


// Mr Media //

4 kommentarer:

  1. Jag säger då bara "Vem är vem?" Och vilken typ av zeiss har varit i farten?

    SvaraRadera
  2. ... Och varför är vem? Med facit i hand så kan jag meddela att det är en helt vanlig EOS 5D med ett helt vanligt Planar T * . Har ju även fått hem Mir-20:an och väntar bara på tacksamma väderförhållanden så ska jag testa men det lilla jag provat ser det ju oerhört lovande ut! Har du fått blixtarna ännu?

    SvaraRadera
  3. Inte ens beställt blixtarna. Avvaktar. Gjorde en affär med den goda salmosalar häromdagen däremot, en zorki 3m, har tittat på såna länge. Inte blev det särskilt billigt men ändå billigare än ebay. Lägg upp Mirbilder efter helgen, då borde du ju få läge.
    Men det är ju uppenbarligen studio som gäller. Det blir ju väldigt fina bilder. Vad har du för bakgrund?

    SvaraRadera
  4. Sådär ja! Har inte blivit några MIR ännu men det kommer. Ska hämta ut en 550D till projektet imorgon. Då blir det inspelning med Zeiss:en. Ser jag mycket fram emot! Finns ju otroliga videomöjligheter.

    Jag kan bara hålla med. Det är så tacksamt att redigera studiofoton. Just på den bilden är det svart velour-tyg som hänger i en gardinstång som vilar i klykorna på två mickstativ. Slängde upp lite julbelysning också som blev ganska fint i bokéh:n tycker jag.

    Det är bara att inse att sparkontot kommer tömmas på en EOS 5D Mark VI

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.