torsdag 20 juni 2013

En rapport!

Trots en lång frånvaro så finns Herrkontrast kvar! Han kikar in då och då, blir bländad av sina kollegors magnifika verk och känner prestationsångesten sakta ta över modet till en uppdatering!
Dock är han flitig på ett annat forum med ungefär samma funktion, nämligen Instagram!

Instagram är för alla, på Instagram är det inte svårt att briljera, på Instagram räcker det med en bild på min frukost så uppdateringsbehovet mättat för en stund. Slumfoto kräver lite mer, slumfoto är kärlek, slumfoto är konst!

Hursomhelst så rullar livet på som vanligt för HerrK. Sommaren har kommit och då också Tivolijobbet!
Jag kan glatt meddela att jag mest troligt kommer att få ta mig in i spökhuset till hösten igen, om så bara för en helg. Och det kan väl kanske ha inspirerat mig lite i dagens fotoskjut.

Jag kommer mest bara rada upp några bilder, så kan ju ni berätta för mig hur fina dom är sen?






Sådärja!
Hörs väl om ett par år!
/HerrKontrast

2 kommentarer:


  1. Du har rätt i att slumfoto inte är folkligt, det är inte för alla, det är ett mycket smalt forum. Men gissa vad, du är en av grundarna, en av oss som la ihop våra påsar för att köpa en mörkrumsutrustning från okänd norrlänning på blocket. Du var den som satt inne med den hemliga kunskapen om hur ett analogt fotografi blir till. Du är värd mer än instagram. Du är värd en tillvaro i slum. Välkommen tillbaka!

    SvaraRadera
  2. Jag ber om ursäkt för att jag inte skrivit något förrän nu. Jag har varit för tagen av dina bilder och din uppenbarelse här. Det är vackert med det spöklika. Tack herr kontrast!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.