tisdag 29 juni 2010

SHOWCHOCK

Kontrasternas man David drog med mig till Rålis för att njuta av parkteater, en föreställning vid namn stjärnsmäll.

David är ledsen, besviken, uppgiven, frågande, undrande, starkt ifrågasättande, kritisk intill galenskap, onöjd, förtvivlad, sorgsen, arg, förbannad, chockad. Hur kan en teaterföreställning vara så dålig? "75 minuter av mitt liv har gått till spillo och dom får jag aldrig tillbaka." David är mycket mycket ledsen. "Jävla skitshåw!" Pga respekt för David kan jag inte lägga ut några bilder på föreställningen det skulle kunna väcka obehagliga minnen och riva upp sår.
Obehagliga bilder kunde fångas i stunder av jävulskap.
Men det fanns andra njutningar.
Ja, det fanns andra njutningar. Och nej vi ville inte höra epilogen.
/Boho Chic

1 kommentar:

  1. Det var den sämsta ursäkt till pjäs jag sett! grym bild med halva jag!! helhäftigt!!
    Herr. Kontrast!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.