onsdag 12 december 2012

NäraUlfupplevelse



Efter alla hans ord finns inte många kvar.
Men några. 3 1/2 timme fritt flöde av musik som går bortom allt jordiskt.
Snart kommer änglarna att landa och då fick vi på förnämsta parkett inta scenen tillsammans med honom och stå inför ett fullsatt cirkus. Jag vet inte om jag var totalt närvarande eller totalt frånvarande men en egendomlig känsla av overklighet och fullkommlig självklarhet infann sig. Kanske känns det så att vara en ängel eller att vara en Ulf.
/Anneli

3 kommentarer:

  1. Grattis, det har du förtjänat!

    SvaraRadera
  2. Anneli!
    Hur får man tag på dig nu för tiden? Jag vill fika med dig!
    /Herrkontrast

    SvaraRadera
  3. Herrkontrast, jag står i telefonkatalogen precis som vanligt folk. Vi ska gå på konditori det lovar jag dig.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.